У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
המלחמות של העשורים האחרונים אינן מתנהלות בחזית. העורף הפך לִשְדה-לחימה שבו נערות ונשים הן הקורבנות העיקריים. אך האם נשים נמצאות באותם מרחבים בהם מתקבלות החלטות הנוגעות למלחמה ושלום? האם בכלל נקודת מבט מגדרית נשקלת ביישוב-סכסוכים והליכים מדיניים? "בלי נשים אין ביטחון" - היא כותרתו של דיון שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב. באופן חסר תקדים התאחדו עשרות ארגוני נשים בישראל כדי להניע תוכנית פעולה ליישום החלטת האו"ם 1325 -- החלטה הקובעת, כי נשים צריכות לדרוש את מקומן ולהשמיע קולן בנושאי שלום ובטחון. - הטלוויזיה החברתית -