У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
昨夜もとても暑かったので、コテにも氷入りのお水を上げてみました♪初めての氷に恐る恐る触ってます。コテは冷たいのが好きなので気に入ったようです☆チョイチョイの手がとってもキュートでした(*^.^*) Thank you for watching this video.(=^o^=) I put ice in water, and gave it to Kotetsu. He is touching ice for the first time. The gesture of the hand when it touched ice was very cute and interesting.