У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
Het mislopen van promotie naar de eredivisie voor Sparta is onnodig geweest, zo vindt John de Wolf. Volgens de voormalig verdediger van de Kasteelclub hadden de Rotterdammers het in de uitwedstrijd bij Roda JC (2-1 verlies) niet weg mogen geven. Door het verlies is Sparta veroordeeld tot nog een seizoen in de Jupiler League. Lees meer: De Wolf: 'Sparta had het slimmer moeten uitspelen'