У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
https://goo.gl/pd7WXl
Sayın onno usta 2009 model Hyundai Accent Era team ABS marka bir aracım var.
Bu aracın ilk sahibiyim. Aracı aldığımdan beri ABS arıza lambası ara ara yanıp snüyor. Arıza lambası araç yürümeye başladıktan biraz sonra yanıyor.
Arabayı stop edip tekrar çalıştırıp hareket ettiği zaman arıza lambası snüyor. Servise
gtürdüğümde servis yetkilileri sensr arızası olduğunu sylediler. nceleri arka sağ
tekerden gelen arıza arka sağ tekerlek bilyesi ve sensrü değiştikten sonra arza sol arka
tekere geçti. Sol arka teker bilyesi ve sensrünü değiştirdikten sonra arıza sol n teker sensr arızası verdi. Sol n teker ABS sensrü de değiştirildi.
Bir süre sonra aynı arıza arka tekerlerden baş gstermeye başladı. Bunu üzerine
elektirik tesisatı komple elden geçirildi. Her hangi bir sıkıntı bulunamadı. Tesisat
kontrolünden sonra servis yetkilileri arka tekerlek rulman ve sensrünün ters olduğunu, bu parçaların yerlerinin değiştirildiğini sylediler.
Aradan bir ay geçmesine rağmen arıza tekrar baş gsterdi.
Bu işlemlerin hepsi yetkili servis tarafından garanti kapsamında yapıldı.
Fakat arızanın sebebi net bir şekilde tespit edilemedi. Sayın onno usta bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.
Saygılarımla. Ali cal Gümüşhane