У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
_-_Öppna För Länkar & Info_-_
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Låt i introt: 1f1n1ty - PSMD - Within the Sadness Remix
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=dbnKSyN3Jj4
Låt i outrot: meganeko - Robot Language
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=42AS_uJopFM
Friday the 13th: The Game: https://store.steampowered.com/app/438740/agecheck
Instagram: https://www.instagram.com/martin060414/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?...
Tjenare! Idag kör jag Friday The 13th: The Game! Det är ett spel som är som Dead by Daylight. Man kan antingen vara en överlevare eller Jason (Man får inte välja). DET ÄR SKITLÄSKIGT! Se mig spela det i den här videon! :D
/Martin Rockström