У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
Meram Belediyesi’nden şehitlere ahde vefa
Şehitlere ahde vefa örneği
Son günlerde meydana gelen terör olaylarında şehit olan Konyalı asker ve polisimizin hatıraları Meram’daki parklarda yaşatılacak. Muradiye Mahallesi’ne inşa edilen parka şehit Uzman Çavuş Veli Ateş’in adını vereceklerini ifade eden Başkan Toru, Yorgancı Mahallesi’nde yapımı devam parkın ise şehit polis Beyazıt Çeken’in ismini taşıyacağını belirtti.
Meram Belediyesi, ülkemizde son günlerde meydana gelen terör olaylarında şehit olan Konyalı asker ve polisimize ahde vefa örneği gösterecek. Bingöl’ün Genç İlçesi’ndeki hain saldırıda şehit olan Jandarma Uzman Çavuş Veli Ateş’in adının Muradiye Mahallesi’ndeki parka verileceğini açıklayan Meram Belediye Başkanı Fatma Toru, Yorgancı Mahallesi’nde yapımı devam eden parkın ise İstanbul Sultanbeyli’de şehit edilen Konyalı Bomba İnceleme ve İmha Şube Müdürü Beyazıt Çeken’in adını taşıyacağını belirtti.
Son günlerde yaşanan terör olaylarından dolayı ülke olarak zor günler geçirildiğine işaret eden Başkan Toru, ‘Konyalı iki şehidimizin adını yapımı devam eden parklara vererek onlara karşı bir ahde vefa göstermek istedik. Her ne kadar şehit ailelerinin acısını telafi etmese de belediyemizin gerçekleştirmesi gereken bir çalışmaydı. İnşallah Ekim ayı içerisinde şehitlerimizin isimlerini taşıyacak olan parkların açılışını gerçekleştireceğiz’ şeklinde görüş belirtti.
Başkan Fatma Toru, devletimizin güçlü bir şekilde terörle mücadele noktasında kararlılığını sürdürdüğüne dikkat çekerken, ‘Türkiye’yi ehlileştirilmiş bir toplum haline getirmeye çalışanların elinde terör, güçlü bir silah olarak bulunuyor. Ancak Çanakkale ruhuna sahip olan milletimiz elbet bu mücadeleden de galip çıkacaktır. Rabbim devletimize ve milletimize zeval vermesin. Birliğimizi ve beraberliğimizi daim kılsın.’ açıklamasında bulundu.