У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
Mikkelin Cross Country 2013 ajettiin sateessa. Rapa roiskui ja hauskaa oli. Muutama ensimmäinen kierros meni huonolla näkyvyydellä, kunnes piti ottaa lasit kokonaan pois. Suuri kiitos järjestäjille oli todella upea rata! =)