У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
Donderdag 19 maart vond de première plaats van de theatershow 'Scherven brengen geluk' van Marc de Hond. Tijdens de première zat het publiek net als Marc ook in een rolstoel. Een mooie manier om aandacht te vragen voor de toegankelijkheid in theaters. De Zonnebloem was er bij en maakte een verslag.