У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
Zondagmiddag won Vitesse in GelreDome de Gelderse derby van NEC. Voorafgaand aan het duel was een schitterende sfeeractie van SV Vitesse en VIVO 1892 te zien op de Theo Bos-tribune. Vako bracht het stadion in de 49e minuut in extase. Met een mooie krul besliste hij de derby. Bekijk de terugblik van VitesseTV.