У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
J'ai réalisé ce remake pour le fun car ce morceau est sympa, et c'est aussi ma première production...
I made this remake because this song is nice. Also ,this is my first production and this project was funny.
Hope you like it! It is totally crazy!!!!!