У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
Elikkäs syön puolikkaan valkosipulin kynnen aina kun kuolen pelissä! Älkää huoliko! Selvisin kyllä hengissä! :D
Peli: http://www.cat-mario.com/
Linkit sosiaaliseen mediaan ja muualle löytyvät täältä: https://www.youtube.com/user/PelimiesSilliS/about
Lopputunnari: https://soundcloud.com/dorimingu/kapybaran-juoksu
Reuploaded as a backup if/when SilliS deletes his 2 channels. Reuploaded with his permission.