У вашего броузера проблема в совместимости с HTML5
Tjing tjong,
Tänkte det skulle vara kul för er att se och höra lite om vad för bilar jag har i mitt garage. Detta är en one take där jag berättar lite kortfattat om historien bakom mina val med mera!
Jag har ju alltid haft en passion för bilar och gillar udda fordon som är fantastiska att köra!
I denna video visar jag min 1992 Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Edition, Renault Clio Sport 172 samt min lilla Lotus Elise.
Hoppas ni gillar klippet och kommentera gärna, tumme upp samt prenumerera och dela klippet om ni tycker det var intressant :)
Det kommer såklart komma mycket mer innehåll snart och framförallt fler efterlängtade produktvideos!
För mer information följ mig gärna i sociala medier:
https://www.instagram.com/tershine
https://www.facebook.com/tershinesweden
Eller besök hemsidan www.tershine.com
May the gloss be with you all!
tershine.com
#tershine
ps. jag vet att jag säger fel angående M3 EVO i klippet, men ni hajar poängen. Det är limiterade bilar för att kunna få tävla med i exempelvis grupp A (det som numera är WRC).